Наступність в роботі ЗДО "Роднічок" та ЗОШ №6
«Шкільне навчання ніколи не
починається з порожнього місця, а завжди
спирається на певну стадію
розвитку, досягнутого дитиною ».
Л. С. Виготський
Особливої актуальності в даний час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ЗДО і школою. Що ж таке наступність? Під наступністю розуміється послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання.
Наступність між дошкільними і шкільними ланками освіти не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання. У дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної та початкової освіти.
Щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі повинні знайомитися з формами, методами роботи в дошкільних установах.
У дошкільному закладі важливо забезпечити зв’язок вихованців і педагогів дитячого садка і школи. Для цього використовують екскурсії до школи, відвідування уроків, спільні з першокласниками розваги, а молодших школярів запрошують у дитячий садок для зустрічі з випускниками старшої групи. Побутує також практика взаємовідвідування вихованцями дитячого садка і учнями початкових класів свят у дошкільному закладі та початковій школі (свято знань, посвята у школярі, свято букваря, випуску з дитячого садка).
Однією з росповсюджених форм здійснення наступності є спільні батьківські збори з педагогами ЗДО та вчителями школи. Так 12.09.2018р. пройшли батьківські збори для батьків майбутніх першокласників, де вчитель ЗОШ №6 м.Селидове Стрельник О.А.дала загальне уявлення про систему роботи з дітьми, визначила порядок набору дітей до першого класу та розказала про систему освіти у класі "Інтелект".