Результати моніторингу якості освіти за 2016 -2017 навчальний рік

Для реального визначення рівня знань, умінь та навичок вихованців відповідно вимог Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» двічі у навчальному році було проведено моніторинг знань, умінь, навичок дітей в усіх вікових групах.

Головна мета моніторингу – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнені в таблицях.

Усього в дошкільному навчальному закладі дітей дошкільного віку за мережею: 206 дітей

Пройшли тестування: 202 дитини

Узагальнені результати обстеження дітей молодшого дошкільного віку

за І та ІІ півріччя 2016 – 2017 н.р.

групи № 2 «Зіронька», № 6 «Веселка»

Всього дітей за мережею: 27+26=53 дитини

Пройшли моніторингове дослідження: 26+ 26=52 дитини – 98 %

Результати рівня розвитку дітей молодшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі
Період моніторингового вивчення Якісні результати моніторингового вивчення
Початок навчального року (вересень) Загальна кількість 51 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 0 дітей, що складає 0 % Компетенція сформована в достатній мірі 10 дітей, що складає 20 % Компетенція сформована посередньо 33 дітей, що складає 65 % Компетенція сформована мінімально 8 дітей, що складає 15 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %
Кінець навчального року (травень) Загальна кількість 52 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 0 дітей, що складає 0 % Компетенція сформована в достатній мірі 22 дітей, що складає 42 % Компетенція сформована посередньо 27 дітей, що складає 52 % Компетенція сформована мінімально 3 дітей, що складає 16 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %

Узагальнені результати обстеження дітей середнього дошкільного віку

за І та ІІ півріччя 2016 – 2017 н.р.

групи № 4 «Подоляночка», № 7 «Живчик», № 10 «Світлячок»

Всього дітей за мережею: 24+ 24+ 23=71 дитина

Пройшли моніторингове дослідження: 24+21+24=69 дітей – 97 %

Результати рівня розвитку дітей середнього дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі
Період моніторингового вивчення Якісні результати моніторингового вивчення
Початок навчального року (вересень) Загальна кількість 67 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 1 дітей, що складає 1 % Компетенція сформована в достатній мірі 24 дітей, що складає 36 % Компетенція сформована посередньо 31 дітей, що складає 47 % Компетенція сформована мінімально 11 дітей, що складає 16 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %
Кінець навчального року (травень) Загальна кількість 69 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 4 дітей, що складає 6 % Компетенція сформована в достатній мірі 40 дітей, що складає 58 % Компетенція сформована посередньо 24 дітей, що складає 35 % Компетенція сформована мінімально 1 дітей, що складає 1 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %

Узагальнені результати обстеження дітей старшого дошкільного віку

за І та ІІ півріччя 2016 – 2017 н.р.

групи № 5 «Ромашка», № 8 «Лісова казка», № 11 «Колобок»

Всього дітей за мережею: 23+21+23=67 дітей

Пройшли моніторингове дослідження: 23+21+23=67 дитини – 100%

Результати рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі
Період моніторингового вивчення Якісні результати моніторингового вивчення
Початок навчального року (вересень) Загальна кількість 67 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 0 дітей, що складає 0 % Компетенція сформована в достатній мірі 25 дітей, що складає 37 % Компетенція сформована посередньо 37 дітей, що складає 55 % Компетенція сформована мінімально 5 дітей, що складає 8 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %
Кінець навчального року (травень) Загальна кількість 67 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 8 дітей, що складає 12 % Компетенція сформована в достатній мірі 37 дітей, що складає 55 % Компетенція сформована посередньо 22 дітей, що складає 33 % Компетенція сформована мінімально 0 дітей, що складає 0 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %

Узагальнені результати обстеження дітей логопедичної групи № 9 «Ягідка»

за І та ІІ півріччя 2016-2017 н.р.

Всього дітей за мережею: 15дітей

Пройшли моніторингове дослідження: 14 дітей – 93%

Результати рівня розвитку дітей логопедичної групи за допомогою кваліметричної моделі
Період моніторингового вивчення Якісні результати моніторингового вивчення
Початок навчального року (вересень) Загальна кількість 15 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 0 дітей, що складає 0 % Компетенція сформована в достатній мірі 1 дітей, що складає 7 % Компетенція сформована посередньо 9 дітей, що складає 60 % Компетенція сформована мінімально 5 дітей, що складає 33 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %
Кінець навчального року (травень) Загальна кількість 14 дітей, що складає 100 % Компетенція сформована в повній мірі 2 дітей, що складає 14 % Компетенція сформована в достатній мірі 9 дітей, що складає 65 % Компетенція сформована посередньо 2 дітей, що складає 14 % Компетенція сформована мінімально 1 дітей, що складає 7 % Компетенція не сформована 0 дітей, що складає 0 %

У 2017 році до школи було випущено 68 дошкільників з наступними результатами:

Високий рівень – 9 дітей, що складає 13 %

Достатній рівень – 37 дітей, що складає 55 %

Середній рівень – 22 дітей, що складає 32 %

Низький рівень – 0 дітей, що складає 0 %

У 2018-2019 н.р.звіт про випускників та протокол загальний по підготовці дітей старшого дошкільного віку додається.

Кiлькiсть переглядiв: 829